10-ből 8 magyar fogyaszt boltban kapható gyorsfagyasztott, panírozott húsokat, de nem mindegy hogy készítjük el őket.
Tovább bővült az eddig is legnagyobb hazai élelmiszer-kategória, a húskészítmények piaca Magyarországon. Erre a vásárlók százmilliárdokat költenek - írja a Világgazdaság.
A feldolgozott hús maradt a legnagyobb forgalmú hazai élelmiszer-kategória, tavaly július és idén június között 285 milliárd forintért 166 ezer tonna húskészítményt értékesítettek a boltokban. Mennyiségben 20 százalékos piaci részesedéssel legnépszerűbb a virsli, ezt követi a párizsi (15 százalék) és a sonka (12), bevételek alapján ugyanakkor a sonka (16), a virsli (15) és a szalámi (14) hozza a legnagyobb pénzt. Mindkét szempont alapján 10 százalék alatt teljesít a felvágott, a szalonna, a száraz kolbász, a főzőkolbász, illetve a kenőmájas és a szendvicskrém eladása. A magyar áruházak ráadásul arról tájékoztattak, hogy
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.