A Mattel áremelésre készül az amerikai piacon a Trump-féle vámok miatt, miközben a játékgyártó cég a kínai termelés csökkentését tervezi.
A vásárlók csaknem háromnegyede vásárol élelmiszert az ár alapján, és csak alig több mint fele tekinti elsődlegesnek a minőséget - írja a Világgazdaság a Médiaunió Alapítvány megbízásából készült felmérést ismertetve.
Az Ipsos által elvégzett vásárlói felmérés szerint a vidékiek átlag felett, 80 százalékban árérzékenyek, a budapestiek körében 60 százalékos a vásárlást befolyásoló tényezők közül az ár. A megkérdezettek 95 százaléka azt állította, hogy szívesen vesz magyar élelmiszert, a gyakorlatban azonban csak körülbelül minden harmadik vevőről mondható el, hogy meg is teszi.
Hazai terméket a vásárlók legnagyobb arányban zöldségből, gyümölcsből vásárolnak, a nagy többség a hús, a felvágott, valamint a tej, tejtermék és tojás kategóriában választ hazait, a többi termékkörben már bőven 50 százalék alá csappan a magyar terméket választók köre.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


