A nagy kiskereskedelmi láncok, így a Lidl és az Auchan is jelentős árcsökkentéseket vezettek be.
Immár közel 3 millió kártyatulajdonos használja Magyarország legnagyobb törzsvásárlói programját. A 18 évvel ezelőtt útjára indított hűségkártyát jelenleg 16 kereskedelmi partner közel 800 üzletegységében fogadják el.
Immár közel 3 millió kártyatulajdonos használja Magyarország legnagyobb törzsvásárlói programját. A SuperShop 18 évvel ezelőtt indult el, jelenleg 16 kereskedelmi partner közel 800 üzletegységében fogadják el a hűségkártyát.
- mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
Az igények magas színvonalú kiszolgálása érdekében a törzsvásárlói program nemcsak a vásárlók, hanem az ahhoz csatlakozó partnerek számára is számos előnyt biztosít. Működése során ugyanis létrejött az FMCG szektor egyik legnagyobb, kizárólag a program résztvevői számára elérhető és folyamatosan aktualizált fogyasztói adatbázisa. A kártya informatikai rendszere pedig megszerezte az ISO 27001 tanúsítványt, amely garantálja a partnerek és a kártyabirtokosok megbízható, magas szintű kiszolgálását. Jelenleg a magyar háztartások több mint fele rendelkezik hűségkártyával, és hetente csaknem 1,8 millió alkalommal használják is azt. A kártyák száma 2018 őszére várhatóan eléri a 3 milliót.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


