November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
A napokban jelent meg a hír, miszerint a világ egyik legjobbjának választott, sajátmárkás whiskey került az Aldi polcaira. A Pénzcentrum információi szerint azonban Magyarországon helyette egy másik díjnyertes szeszesitaluk lesz elérhető.
Az immár 20 országban, Amerikában is jelen lévő Aldi forgalomba hozta a világ egyik legjobbnak ítélt whiskey-jét: a Spirits Business Scotch Whisky Masters verseny bírái két aranymedállal jutalmazták az áruházlánc saját márkás italait, a Highland Black Scotch és az Islay Single Malt Scotch Whiskyt, áruk 17 és 23 dollár, ami nagyjából 4700 és 6400 forint körül összegnek felel meg - ennyi pénzért minőségi italhoz jutni eddig szinte lehetetlen volt.
És ezután sem lesz lehetséges. Megkerestük ugyanis a német áruházlánc magyarországi központját, ahol azt a tájékoztatást kaptuk, hogy
ami szintén érdemes a figyelemre hiszen már második alkalommal választották a világ legjobbjának a International Spirits Challenge versenyén. Éppen ezért ez a saját márkás ital viszonylag ritkán elérhető az üzletekben, mivel nem csak, minőségi, de kifejezetten olcsó is, az ára átszámítva nem éri el a négyezer forintot sem.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 173 855 forintot 20 éves futamidőre már 6,54 százalékos THM-el, havi 141 413 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a K&H Banknál 6,64% a THM, míg a CIB Banknál 6,68%; a MagNet Banknál 6,75%, a Raiffeisen Banknál 6,79%, az Erste Banknál pedig 6,89%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Ahogy folyamatosan változnak a vásárlási szokásaink, úgy kerül egyre több saját márkás termék a bevásárlókocsikba, és ma már nem kell feltétlenül attól tartanunk, hogy ezek rosszabb minőségű áruk, hiszen az áruházláncok egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a minőségre. Él ugyan még a vásárlók fejében egy hit, miszerint a gyártói termékek habár drágábbak, de jobbak, ez azonban már nem feltétlenül van így, ahogy azt az Aldi saját márkás ginje is bizonyítja. Az utóbbi években egyre hangsúlyosabbak ezek a termékek, sőt, a nagy diszkontláncok, mint például az Aldi és a Lidl már nem csak forgalmazza, hanem gyártja is őket, és ugyanazokon a minőségellenőrzési vizsgálatokon esnek át, mint az összes többi termék.
A magyar fogyasztók köztudottan rendkívüli módon árérzékenyek, egy régebbi felmérésből kiderült, hogy a magyarok 57 százaléka elsősorban az ár alapján dönt a termék mellett. Korábbi felmérések igazolják, hogy a jó minőségő saját termékek bevezetésének is köszönhetik a diszkont áruházláncok egyre nagyobb népszerűségüket. Elindul tehát valamiféle változás, és az ár mellett mérhetően egyre fontosabb lesz a vásárlóknak a minőség is, főleg, ha a diszkontáruházak ilyen termékeket hoznak forgalomba. Látványos és gyors növekedésük elsősorban saját márkás termékeiknek köszönhetik, no és persze a munkaerő anyagi megbecsülésének.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.