A kampány célja a felelős kiadástervezés, vásárlás és – szükség esetén – kölcsönfelvétel elősegítése annak érdekében, hogy ne terheljük „ajándék” hitellel a karácsonyi ünnepeket.
Külföldön is egyre bátrabban fizetünk a bankkártyáinkkal - írja a Világgazdaság. 2017 első 9 hónapjában a kártyás vásárlások száma és értéke is jelentősen emelkedett.
Jelentősen, 33,9 százalékkal többször fizettünk a bankkártyáinkkal külföldön 2017 első három negyedévében, mint egy évvel korábban. Ez hozzávetőleg 36,3 millió alkalmat jelent. A Magyarország határain túl végrehajtott vásárlások értéke is nőtt - a 428,25 milliárd forintos összérték 24,8 százalékos emelkedést jelent 2016 első 9 hónapjához képest.
Jóval kisebb mértékben, de szintén emelkedett a külföldi készpénzfelvételek száma. A tranzakciók összértéke 62,7 milliárd forint volt, ami csupán 3 százalékos emelkedést jelent. A darabszám valamelyest erősebben, 5,8 százalékkal emelkedett, elérve az 1,13 milliót.
A jegybanki adatok szerint nem csak külföldön használják aktívabban kártyáikat a magyarok: a belföldi vásárlások száma 25,2 százalékkal (447,9 millióra), az értékük pedig 25,7 százalékkal (3 143,6 milliárd forint közelébe) emelkedett. A növekedést a gyorsan terjedő érintéses technológia is ösztönzi.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.