A nagy kiskereskedelmi láncok, így a Lidl és az Auchan is jelentős árcsökkentéseket vezettek be.
A fogyasztók tudatosságát növelni kell, és fejleszteni a magyar élelmiszerkönyvet - írja az Index.
A Pékszövetség, a Nébihhel, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamarával és a Földművelésügyi Minisztériummal közösen tartott sajtótájékoztatót, aminek a lényege az volt, hogy a magyar vásárlók ne az albán pékségekben vásároljanak, hanem a magyarokban.
Állításuk szerint megtévesztik a fogyasztókat és ezzel versenyelőnybe kerülnek. Közlésük szerint a tisztességtelen vállalkozások (köztük az albán pékségek is) azzal bújnak ki az idén nyáron életbe lépett új beltartalmi és minőségi előírások alól, hogy más néven (például kenyér helyett buciként) forgalmazzák termékeiket.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


