Egyedülálló technológiai megoldással hozták létre az ország első hibrid okosboltját.
A Pöttyös Túró Rudi közkedvelt a magyarok körében, és a Pöttyös márka ismertsége rendkívül magas a magyar lakosság körében. A Pénzcentrum a 2017-es Coop Rallyn járt a FrieslandCampina mátészalkai gyárában, ahol a legilletékesebbet, Szautner Péter vezérigazgatót kérdeztük a Túró Rudi jövőjéről.
A vezérigazgató úgy látja, hosszú távon is biztos helye van a magyar élelmiszerpiacon és a magyar fogyasztók kosarában a Pöttyös Túró Rudinak, ami egy népszerű tejtermék és kedvező alternatíva az édességek között. A termék friss tejből készült alapanyagai között megtalálható a friss túró, a tejszín, és a vaj is. A klasszikus termékhez képest 30 százalékkal kevesebb cukrot tartalmazó Fitt Pöttyös termékcsalád pedig már joghurtos bevonattal készül a csokis helyett, így a tejhányad ebben a termékben még magasabb. A Fitt Pöttyös Túró Rudi ráadásul egy kitűnő fehérjeforrás is, ugyanis a 100 grammban lévő fehérjemennyiség már eléri azt a szintet, ahonnan egy termék fehérjeforrásnak tekinthető.
A kalcium hasznos a csontoknak, a fehérje pedig az izomműködéshez nélkülözhetetlen, ugyanakkor a csontokra is jó hatással van. A Fitt Pöttyös Túró Rudi így a desszertek között egy tápláló és egészséges alternatívának számít. Így az a kérdés is nyitott, hogy tervez-e a cég teljesen cukormentes Túró Rudit a piacra dobni.
Szautner emlékeztetett arra, hogy két évvel ezelőtt, amikor a laktózmentes Túró Rudit bevezették, már egyértelmű volt, hogy a termékfejlesztésekkel elmozdulnak egy funkcionálisabb irányba is. Ennek az az oka, hogy vannak olyan fogyasztók, akik vagy valamilyen egészségügyi okból, vagy személyes preferencia szempontjából inkább a csökkentett cukortartalmú vagy a laktózmentes termékeket választják. Fontos, hogy a laktózérzékeny fogyasztók is hozzájussanak a jó minőségű és márkás tejtermékekhez, ne kelljen ezekről lemondaniuk.
Ebbe az irányba fontos lépés volt a 2016-ban bevezetett laktózmentes Pöttyös Túró Rudi és az idei évben a csökkentett cukortartalmú Fitt Pöttyös Túró Rudi bevezetése is. Ezzel együtt azonban a Pöttyös Túró Rudi elsősorban egy édes tejtermék, amit desszertnek, snacknek fogyasztanak a legtöbben, ezért a cégnek az ízben el kell találnia, és be kell tartania azt az egyensúlyt amit a fogyasztók és az egészségtudatos vásárlók is elvárnak egy ilyen terméktől, amely már generációk óta fontos szerepet tölt be a magyar fogyasztók életében.
A vásárlók körében az új Fitt Pöttyös termékcsalád egyértelműen népszerű lett, és sikert aratott. 2017 elején vezették be az új termékeket, amiből jelen pillanatban is a tervezett volumen felett gyártanak és értékesítenek. A Fitt Pöttyös Túró Rudi egyértelműen növelte a Pöttyös fogyasztói bázisát, ami azt jelenti, hogy olyan egészségtudatos fogyasztókat is bevonzottak így, akik lehet, hogy a Pöttyös márkát kedvelték eddig is, de nem biztos, hogy rendszeresen fogyasztották.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Fontosak a vásárlók
Megszavaztatta a facebookozókat a Pöttyös Túró Rudi gyártója, hogy melyik ízt hozzák vissza a boltokba. A meggyes-mákos íz nyert, így október végétől újra kapható lesz a termék az üzletekben.
Fejlesztik az üzemet
Mátészalkán 2014-ben volt az utolsó nagy fejlesztés, ekkor épült meg a desszertüzem, ahol most a Milli krémtúrók és a vajkrémek is készülnek. Jelenleg egy öt éves fejlesztési ciklus elején van a cég, ez kapacitásbővítést és technológiai fejlesztést is jelent. Ezekkel a fejlesztésekkel több féle és újabb technológiával előállított, magasabb hozzáadott értékű termékeket tud majd előállítani a cég, melyekkel szélesítik a portfóliójukat.
Romániában és Szlovákiában ugyanilyen külsővel forgalmazzák a Túró Rudit, igyekeznek azonban más külföldi piacon is megjelenni. Ezzel az a probléma, hogy a tejpiac és a desszert piac is egyaránt nagy anyagi ráfordítást igényel, így nehéz mindkét piacot meghódítani. A Túró Rudi előnnyel indul külföldön, ugyanis amellett, hogy egy desszertről van szó, ugyanúgy tekinthető tejterméknek is. Jelenleg is folynak fejlesztések, amelyekkel nem csak a magyar vásárlókat célozzák meg. Szállíthatóság szempontjából a Túró Rudi már készen állna arra, hogy rendszeresen szállítsanak belőle külföldre is, és elterjedjen Magyarországon kívül is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


