A fiatalabb generációk, különösen a Z generáció, egyre inkább az alkoholmentes italok felé fordulnak.
Korábban tízezer forintért árulták azt a bort, melyet most 1 396 forintért lehet kapni a hazai Lidl áruházak polcain.
90 pontos burdeaux-i bort árul 1 396 forintért a Lidl - szúrta ki a gusto.hu. Egészen pontosan a Château Pedesclaux Pauillac Grand Cru Classé 2012-es évjáratú tételről van szó, melyet korábban tízezer forintért értékesítettek.
Ez a bor megtalálható a Vivino borokat értékelő közösségi alkalmazás adatbázisában is, ahol az átlagárát 15 365 forintra lőtték be (nem kizárólag Magyarországot figyelmbe véve), és 406 értékelés alapján 3,8 csillagot ért el a maximális ötből.

A gusto.hu írása szerint az érdi Lidl-ben lehetett még kapni tegnap, egészen pontosan a legalsó polcokon volt még néhány palack belőle. A Pénzcentrum munkatársai két óbudai Lidl-ben már csak hűlt helyét lelték a bornak.
KATTINTS! Botrány a belvárosban: érvényes engedély ellenére bírságol a parkolótársaság
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.


