November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
A kitartó nyári hőség hatására az online boltokban is többszörösére nőtt egyes szezonális termékek forgalma. A vásárlókat főként a strandruházat, a kerti bútorok és a medencék vonzzák, de jól pörögnek a grillezés és a sátorozás kellékei is - derül ki egy aukciós weboldal adatelemzéséből.
Nagyon mennek a Vaterán a kerti bútorok, a strandruhák és a medencék. A klímák és a hűtők iránt valamivel visszafogottabb a kereslet, ezekből a nagyobb beruházást jelentő termékekből pedig inkább a használtat viszik, amelyek jobb ár-érték arányt kínálnak. Az online piactér adatai alapján úgy tűnik, hogy a legjobban Budapest és Szeged készült fel a nyárra: a legtöbb vásárló ezekről a településekről érkezett idén júliusban.
Strandolásra és kerti kikapcsolódásra vágyunk
A nyári termékek között az eladott darabszámok tekintetében toronymagasan vezet a strandruházat és -kiegészítő, melyekből egy hónap alatt közel 3500 darab fogyott az online piactéren. Fürdőruhára, strandpapucsra, egyéb strandruházatra, valamint napszemüvegre átlagosan 1.910 forintot szántak idén júniusban a felhasználók.
A vízpart mellett a szerencsésebbeknek saját kertjük, illetve erkélyük is menedéket adhat a hőség elől. Ezek otthonosabbá és komfortosabbá tételére komoly gondot fordítanak a felhasználók: a különböző kerti bútorokból, kert- és teraszdekorációkból, székpárnákból, mécsesekből, illetve lampionokból 681 darab talált gazdára, átlagosan 18.810 forint értékben.
A képzeletbeli dobogó harmadik helyét pedig nem meglepő módon a medencék foglalták el. A májusi adatokhoz viszonyítva az eladások száma csupán egy hónap alatt közel a négyszeresére nőtt (150-ről 553 darabra), emellett az eladások összértéke is a háromszorosára növekedett (2,3 millió forintról 7 millió forintra).
Van, amiből csak újat veszünk
A nyári szezonális termékkategóriák tekintetében elmondható, hogy a használt cikkek átlaga évről évre nő: míg 2014 júniusában csupán 32 százalék volt, idén ez az arány már 51 százalékot tett ki ugyanebben a hónapban.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Ugyanakkor érdemes megemlíteni, hogy ezen belül az egyes termékkategóriák komoly eltérést mutatnak: szinte csak az új termékek fogynak a kerti bútorokból és kiegészítőkből (85%), grillsütőkből és grilleszközökből (72%), sátorozási kellékekből (70%), medencékből (70%), illetve strandruházatból és strandjátékokból (68%). Míg használtan főként a hűtőszekrények és -táskák (78%), a klímaberendezések (66%) és az autós csomagtartók, bicikliszállító csomagtartók és tetőboxok (62%) a kelendők.
Nyári rekordok - nem csak a hőmérséklet szökik a magasba
Tavaly július óta a legtöbb nyári slágerterméket, 7348 darabot a fővárosban vásárolták, összesen több mint 52 millió forint értékben. A vidéki települések között Szeged áll az élen, 423 megvásárolt termékkel, együttesen több mint 3 millió forintért. Az első ötbe került még Érd, Székesfehérvár, Pécs és Debrecen, ezekben a városokban szintén 2,4-2,9 millió forint körül alakult a napi forgalom.
- árult el további részleteket Szanitter Áron, a Vatera ügyvezető igazgatója.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.