Már csak egyetlen többmárkás hűségkártya van piacon

2017. április 13. 10:00

Sorra kihátráltak a partnerek, ezért üzemanyag-kártyaprogramként működik tovább a ClubSmart és a Multipont. Az egyetlen többmárkás hűségkártya, a SuperShop maradt - írja a Világgazdaság.

Április 1-jétől már a SuperShop számít az egyetlen többmárkás hűségkártya-programnak, mivel innentől a SHELL saját programjaként fut tovább a ClubSmart Program, miután a McDonald’s is kivált a programból. Hasonlóan "lecsupaszodott" az év elején a Multipont program is, ahonnan szintén kiszálltak a Mol mellett meglévő addigi pontgyűjtést és -felhasználást lehetővé tevő tagok, a CBA, a Regio Játék, a Groupama Biztosító és az OTP.

KATTINTS! Sorra szűnnek meg a pontgyűjtő kártyák, utalványok

Klasszikus többvállalatos loyality programként így már csak a SuperShop program működik Magyarországon, amelynek jelenleg több mint 2,8 millió tagja és 16 partnervállalata van.

Címlapkép: Pénzcentrum

NEKED AJÁNLJUK
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

NAPTÁR
Tovább
2025. május 12. hétfő
Pongrác
20. hét
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2025. május 12. 20:29