A JYSK ecseri elosztóközpontja 2025 áprilisától hetedik országként immár Ausztria 91 üzletét is ellátja áruval.
Többször is felröppent a Tesco kivonulásának híre tavaly, ennek ellenére nőtt a forgalma és az értékesítési volumene is. Munkaerő-problémáival folyamatosan kihívást jelent a cének, még a nyári bérfejlesztések után is. Kivonulás helyett viszont a fejlesztések mellett döntött - írja az Agrárszektor.
Tavaly befejeződött a Tesco cégcsoport átalakítását célzó portfólió-átvizsgálás, és a cég továbbra is elkötelezett a közép-európai - ezen belül a magyar - vállalat jövőbeni fejlesztése mellett, így ezeknek a spekulációknak, hogy kivonul a Tesco az országból, nincsen valóságalapjuk - mondta az Agrárszektornak Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország működési ügyvezető igazgatója.
Létszámhiánnyal küzd az áruházlánc
Az előző évhez képest nincs jelentős változás a dolgozói létszámban, de folyamatosan vannak nyitott pozíciók, százas nagyságrendben országszerte. A szakképzett munkaerő megtalálása jelenti a nagyobb nehézséget: például több hús-, baromfi-, csemege-sajt-eladóra, pékre és targoncásra lenne szükség.
A cég tavaly nyáron 3,5 milliárd forintot fordított bérfejlesztésre, ez átlagosan 11 százalékos béremelést jelentett 14 ezer, nem vezető beosztású munkatársunk számára. Emellett folyamatosan vizsgálják a lehetőségeket, amelyekkel vonzó munkahellyé tehetik a vállalatot.
A munkakörnyezet mellett a termékeket is fejlesztik. A legnagyobb hangsúly most a frissáru-választék bővítésén és fejlesztésén van, de továbbra is kiemelt figyelmet kapnak az úgynevezett speciális élelmiszerek. Hazánkban is egyre többen érintettek valamilyen ételintoleranciában, ezért folyamatosan fejlesztik és bővítik a csökkentett glutén- és laktóztartalmú élelmiszerek kínálatát, de növekszik a bio- és a csökkentett cukortartalmú termékek portfóliója is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


