A Lidl új rendszert tesztel litván üzleteiben, amely lehetővé teszi az alkoholtartalmú termékek vásárlásánál szükséges életkor-ellenőrzés távoli elvégzését.
Tizenkét európai országba, köztük Magyarországra is elhozza a Mastercard az ujjlenyomattal és a szelfivel történő azonosítást a most megjelenő Identity Check Mobile alkalmazással. Az újfajta, biometrikus azonosítási módoknak köszönhetően jelszó sem szükséges a kártyabirtokos személyazonosságának ellenőrzéséhez, így egyszerűsödik az internetes vásárlás.
A Mastercard bejelentette, hogy Magyarország mellett az Egyesült Királyságban, Ausztriában, Belgiumban, Csehországban, Dániában, Finnországban, Németországban, Hollandiában, Norvégiában, Spanyolországban és Svédországban is elindítja Identity Check alkalmazását, 2017-ben pedig várhatóan világszerte elérhető lesz az alkalmazás. A bevezetést egy sikeres tesztidőszak előzte meg az Egyesült Államokban, Kanadában és Hollandiában.
Nem kell űrlapokat kitölteniük a vásárláshoz, elég az okostelefon ujjlenyomat-szkennerét használni, vagy éppen egy szelfit készíteni. Ez az e-kereskedők számára is új lehetőséget hozhat, a jelenleg használatos személyazonosságot ellenőrző módszerek ugyanis gyakran elijesztik a vásárlókat a hosszas procedúra miatt. A jelszavakkal történő bejelentkezés esetenként időigényes lehet, ami elveheti a vevő kedvét a vásárlástól, ha pedig helytelen a jelszó, sikertelen lesz a tranzakció.

Itt a 2025-ös nagy fűnyíróteszt: ezek a legjobb akkus gépek most a piacon, meglepő nevek a toplistán
Az akkumulátoros fűnyírókra egyre gyakrabban esik a vásárlók választása. Nem túl nagy kertekhez ideális megoldás, ha csendesebb, könnyen manőverezhető típust keresünk.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.


