November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
Tizenkét európai országba, köztük Magyarországra is elhozza a Mastercard az ujjlenyomattal és a szelfivel történő azonosítást a most megjelenő Identity Check Mobile alkalmazással. Az újfajta, biometrikus azonosítási módoknak köszönhetően jelszó sem szükséges a kártyabirtokos személyazonosságának ellenőrzéséhez, így egyszerűsödik az internetes vásárlás.
A Mastercard bejelentette, hogy Magyarország mellett az Egyesült Királyságban, Ausztriában, Belgiumban, Csehországban, Dániában, Finnországban, Németországban, Hollandiában, Norvégiában, Spanyolországban és Svédországban is elindítja Identity Check alkalmazását, 2017-ben pedig várhatóan világszerte elérhető lesz az alkalmazás. A bevezetést egy sikeres tesztidőszak előzte meg az Egyesült Államokban, Kanadában és Hollandiában.
Nem kell űrlapokat kitölteniük a vásárláshoz, elég az okostelefon ujjlenyomat-szkennerét használni, vagy éppen egy szelfit készíteni. Ez az e-kereskedők számára is új lehetőséget hozhat, a jelenleg használatos személyazonosságot ellenőrző módszerek ugyanis gyakran elijesztik a vásárlókat a hosszas procedúra miatt. A jelszavakkal történő bejelentkezés esetenként időigényes lehet, ami elveheti a vevő kedvét a vásárlástól, ha pedig helytelen a jelszó, sikertelen lesz a tranzakció.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.