Az Auchan a hónap folyamán többféle akcióval és nyereményjátékkal készül, hogy a jubileumot együtt ünnepeljék meg a vásárlókkal.
Az online ingatlankereső-portálok és a közösségi média felületek a legnépszerűbbek, ha az eladó vagy kiadó ingatlan meghirdetéséről van szó - derül ki az Otthontérkép felméréséből.
Az Otthontérkép és az Index közös felmérése szerint a felhasználók túlnyomó többsége, 78 százaléka, interneten hirdetné meg eladó vagy kiadó otthonát, lehetőleg ingyen. Ennél jóval kevesebben választanák a helyi apróhirdetési újságokat, a plakátokat, szórólapokat, falragaszokat, az országos nyomtatott sajtót, illetve a helyi TV-t, rádiót.

Az internetes hirdetési piac fölénye -ahogy a legtöbb szektorban- az ingatlanok esetén is megfigyelhető. Egyre több hirdető választja ezt a formát, hiszen sokkal gyorsabban és gyakran kedvezőbb áron-esetleg ingyen- hirdethetik meg eladó és kiadó otthonukat a világhálón. Lakáskeresés szempontjából az online kényelmes megoldás, hiszen sok alapvető információ begyűjthető így az ingatlanról és annak környékéről egyaránt, de a végső döntés előtt érdemes személyesen, akár több napszakban is felkeresni az adott ingatlant, hiszen még mindig a "személyes találkozás" a leginkább a mérvadó.
Ezek ma a legnépszerűbb online hirdetési felületek
A válaszadók 32 százaléka az ingatlan.com, 20 százaléka az Otthontérkép, 15 százaléka a jofogas.hu, további 15 százaléka pedig a közösségi média felületeit hívná segítségül az eladáshoz/kiadáshoz. A válaszadók több mint 50 százaléka egyáltalán nem vagy csak nagyon keveset szeretne fizetni az ingatlan meghirdetéséért. Átlagosan a nők többet költenének az ingatlanhirdetésekre, habár tény, hogy a férfiak nagyobb arányban hajlandóak akár nagyobb összeget is kifizetni erre a célra.
Ilyen a jó lakáshirdetés!
Az adatokból kiderül, hogy a válaszadók 20 százaléka szerint a jó ingatlanhirdetéshez tartozik egy alaprajz, 19 százalékuk a jó minőségű fotók fontosságát hangsúlyozta, 18 százalékuk pedig a hasznos, tényszerű adatokat tartotta elengedhetetlennek.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
"Az online hirdetési felületeken értelemszerűen sokkal több hirdetés versenyez egymással az érdeklődők figyelméért, így kiemelten fontos, hogy milyen minőségű a hirdetés. Jellemzően a bőséges információval - de nem túlzásokkal- és szép, profi képekkel ellátott lakáshirdetések a legsikeresebbek, melyekhez alaprajz is tartozik. Első hallásra ezek evidenciának tűnhetnek, a tapasztalat azonban azt mutatja, hogy nagyon sok hirdető még mindig alulértékeli ezeknek a fontosságát (a magánhirdetők 7-8 százaléka egyáltalán nem tölt fel fényképet vagy alaprajzot), így alábecsülve a saját ingatlanjának értékét" - mondta el Csorba Zsuzsanna, az Otthontérkép szakértője.

Lokáció, ár és méret
A válaszadók körében lakásvásárlás esetén a lokáció (23%), az ár (18%) és a méret (12%) a legfontosabb tényezők. Általánosságban elmondható, hogy a vásárlók igyekeznek minél több szempontot figyelembe venni az optimális választás érdekében, kisebb jelentőséget tulajdonítanak azonban az ingatlan állapotának és az elérhető szolgáltatások (pl. óvoda, posta, etc.) számának.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


