A legtöbbet a zalaegerszegiek, a legkevesebbet az MTK-sok utaznak majd a pénteken kezdődő bajnokság során.
Nemcsak a sörmárkák, az elektronikai cikkek és a sportmárkák, hanem a játékok forgalmára is jelentős hatással van a futball Európa-bajnokság. A foci lázhoz köthető játékvásárlás akár egy átlagos nyári havi forgalom dupláját is jelentheti. A Formatex felmérése szerint a foci és a magyar válogatott népszerű, jó presztízsű márkának számít most a magyarok körében.
A sportesemények általában, de az, hogy a magyar válogatott kijutott a foci Európa-bajnokságra kimondottan erős hatással lehet az éves gazdasági eredményekre. A játékkereskedelem például egy szezonális ágazat, a játékboltok éves forgalmának 50-60 százalékát a karácsonyi vásárlások, 10-15 százalékát a húsvét teszi ki, de idén
A Formatex ügyvezetője, Borhi János elmondása szerint reklámköltségeik 8-10 százalékát focival kapcsolatos termékek népszerűsítésére költik.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


