November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
Nagyon szoros árversenyt és igen kedvező akciókat hoz az idei húsvéti szezon a kiskereskedelmi láncoknál - írja a Világgazdaság.
Szoros árversenyt és kedvező akciókat hoz az idei húsvéti szezon a kiskereskedelmi láncoknál. A lap munkatársai 15 kimondottan húsvéti termék árát hasonlították össze öt áruház kínálatában, ezek alapján jutottak erre a következtetésre. Az árversenyt a SPAR boltja nyerte, de tőle csupán 300 forinttal maradt le az Auchan üzlete.A termékek árai nagyon közel voltak egymáshoz, a bevásárlás végösszegénél a legolcsóbb és a legdrágább között csupán 670 forintos különbséget tapasztaltak. A Tescónál, a Lidlnél és az Aldinál fizetett végösszegek pedig még száz forinttal sem különböztek. Az árak közötti minimális különbség nem meglepő, hiszen az áruházláncok igyekeznek egymáshoz árazni termékeiket. Emellett kedvezményekkel és akciókkal is csábítják a vásárlókat: a tipikus húsvéti termékeket mindenhol jelentős - akár 30-40 százalékos - engedménnyel árulják az üzletek.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.