Összesen 13 márka 35 turmixgépét tesztelte a Tudatos Vásárlók Egyesülete, íme az eredmény.
Nagyon szoros árversenyt és igen kedvező akciókat hoz az idei húsvéti szezon a kiskereskedelmi láncoknál - írja a Világgazdaság.
Szoros árversenyt és kedvező akciókat hoz az idei húsvéti szezon a kiskereskedelmi láncoknál. A lap munkatársai 15 kimondottan húsvéti termék árát hasonlították össze öt áruház kínálatában, ezek alapján jutottak erre a következtetésre. Az árversenyt a SPAR boltja nyerte, de tőle csupán 300 forinttal maradt le az Auchan üzlete.A termékek árai nagyon közel voltak egymáshoz, a bevásárlás végösszegénél a legolcsóbb és a legdrágább között csupán 670 forintos különbséget tapasztaltak. A Tescónál, a Lidlnél és az Aldinál fizetett végösszegek pedig még száz forinttal sem különböztek. Az árak közötti minimális különbség nem meglepő, hiszen az áruházláncok igyekeznek egymáshoz árazni termékeiket. Emellett kedvezményekkel és akciókkal is csábítják a vásárlókat: a tipikus húsvéti termékeket mindenhol jelentős - akár 30-40 százalékos - engedménnyel árulják az üzletek.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


