18 °C Budapest

A legendás magyar márka végnapjai: mi lesz most sokak kedvencével?

2016. január 22. 16:05

Vevőt keres a Negro márkának és a gyártókapacitásnak az eddigi gyártó Győri Keksz Kft. tulajdonosa, a Mondelez.

Az amerikai anyacég azért döntött úgy, hogy eladja az ikonikus cukorkát, mert ugyan Magyarországon szeretik, de globális és regionális szinten nem elég fontos márka ahhoz, hogy megtartsák (Pedig még 50 Cent is ismeri). Ezen kívül pedig már Magyarországon is egyre kevesebbet adtak el belőle, úgyhogy nem igazán látják a növekedési potenciált.

Érdeklődők már vannak a Negróra, de a Mondelez még nem állapodott meg senkivel.

A cég azt is bejelentette, hogy a Halls cukorka gyártását Győrből Lengyelországba, Skarbimierzbe viszi, mert onnan "gördülékenyebben" tudja kiszolgálni partnereit, ert a lengyel gyár közelebb lesz a legfontosabb piacokhoz. Emiatt 17 állás szűnik majd meg Győrben, de a cég igyekszik alternatív munkalehetőséget keresni azoknak a dolgozóknak, akik így elvesztenék az állásukat.

NEKED AJÁNLJUK
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?