November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
Az 1965-ben alapított, jelentős nemzetközi jelenléttel bíró és többek között az SL Benfica és a Sevilla FC futball csapatokat szponzoráló Dielmar megérkezett Magyarországra.
A márka keddi sajtótájékoztatóján elhangzott, a Dielmar magyar piacra való betörésére megfelelő időpont a mostani. Hiszen a KSH adatai szerint Magyarországon a ruházati termékek értékesítése 2013 év vége és 2014 év vége között 13 százalékos növekedést ért el.
A márka 50 éves múltra tekint vissza, ez alatt pedig folyamatosan apró lépésenként igyekezett eljutni a világ minden tájára. Jelenleg közel 30 nemzetközi piacon van jelen, többek között Amerikában, Angliában és Spanyolországban is. A hétköznapi öltözet mellet a különleges alkalmakra is kínál ruhákat a márka. Termékeikre pedig jellemző a magas kidolgozottság és a részletgazdagság. Az öltönyök átlagosan 90-100 ezer forinttól indulnak.
- mondta el Vass Boglárka a márka magyarországi képviselője, a kedden tartott sajtóeseményen.
Bár önálló Dielmar üzlettel még nem találkozhatunk Magyarországon, a márka hosszú távú céljai között szerepel egy ilyen bolt megnyitása is. Jelenleg a budapesti boltokban kereshetjük ezeket a termékeket.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.