2025. május 15-én tartott sajtóeseményt a Media Markt, amint a Pénzcentrum is részt vett.
Az 1965-ben alapított, jelentős nemzetközi jelenléttel bíró és többek között az SL Benfica és a Sevilla FC futball csapatokat szponzoráló Dielmar megérkezett Magyarországra.
A márka keddi sajtótájékoztatóján elhangzott, a Dielmar magyar piacra való betörésére megfelelő időpont a mostani. Hiszen a KSH adatai szerint Magyarországon a ruházati termékek értékesítése 2013 év vége és 2014 év vége között 13 százalékos növekedést ért el.
A márka 50 éves múltra tekint vissza, ez alatt pedig folyamatosan apró lépésenként igyekezett eljutni a világ minden tájára. Jelenleg közel 30 nemzetközi piacon van jelen, többek között Amerikában, Angliában és Spanyolországban is. A hétköznapi öltözet mellet a különleges alkalmakra is kínál ruhákat a márka. Termékeikre pedig jellemző a magas kidolgozottság és a részletgazdagság. Az öltönyök átlagosan 90-100 ezer forinttól indulnak.
- mondta el Vass Boglárka a márka magyarországi képviselője, a kedden tartott sajtóeseményen.

Bár önálló Dielmar üzlettel még nem találkozhatunk Magyarországon, a márka hosszú távú céljai között szerepel egy ilyen bolt megnyitása is. Jelenleg a budapesti boltokban kereshetjük ezeket a termékeket.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


