Kiterjeszti vásárlóvédelmi programját a PayPal

2015. július 1. 18:14

2015. július 1-jétől a PayPal Vásárlóvédelmi Programja a fizikai termékek mellett az inmateriális árucikkekre és szolgáltatásokra is kiterjed, mint például a digitális zene, digitális könyv, digitális játékok, utazásra jogosító jegyek, vagy letölthető szoftverek.

A PayPal folyamatosan fejleszti a fogyaszók érdekeinek védelmét szolgáló vásárlóvédelmi programját. A vállalat tavaly a fizikai árucikkek körén belül a megrendelésre készült egyedi termékekre is kiterjesztette a védelmet, továbbá 45 napról 180 napra emelte fel a vásárlói követelések benyújthatóságának időszakát. A most bevezetett új elem alapjául egy az Egyesült Királyságban 2014-ben indított kísérleti program eredményei szolgáltak, amely során a brit felhasználók pozitívan fogadták a vásárlói védelem szolgáltatásokra és digitális termékekre történő kiterjesztésének lehetőségét.

Arra számítunk, hogy a jövőben a digitális árucikkek és a digitális szolgáltatások lesznek az online kereskedelem növekedésének motorjai. A PayPal Vásárlóvédelmi Programjának inmateriális árucikkekre történő kiterjesztése egy régóta ismert problémára nyújt megoldást, és a vásárlás kockázatának csökkentésével valóban nagy segítség lesz az ilyen jellegű termékek és szolgáltatások megvásárlását tervező vásárlók számára. Hiszünk benne, hogy a digitális árucikkekre és szolgáltatásokra kiterjesztett védelemnek köszönhetően nőni fog a vásárlói bizalom, és ezzel nem csak maguk a vásárlók, hanem a kereskedők is hasznát látják majd a bővítésnek

- mondta el Damien Perillat, a PayPal közép- és kelet-európai régióért felelős ügyvezető igazgatója.

A PayPal Vásárlóvédelmi Program körében nem tartozó tételek július 1-jétől kizárólag a következők: ingatlanok, vállalkozások, rendelésre gyártott termékek ("a leírásnak nem megfelelő" követelések esetén), ipari gépek, árucikkek, amelyek a készpénzzel egyenértékűek, és olyan tiltott tételek, amelyek szerepelnek a PayPal vonatkozó szabályzatában.

 

NEKED AJÁNLJUK
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

NAPTÁR
Tovább
2025. május 10. szombat
Ármin, Pálma
19. hét
Május 10.
Mentők napja
Május 10.
Baromfi világnap
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?