November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
A világ legnagyobb üdítőgyártói laboratóriumi technológiákkal igyekeznek olyan új ízesítőanyagokat alkotni, amelyekkel új lökést adhatnak a csökkenő eladásaiknak, és így vonzóbbá tehetik termékeiket az egyre kritikusabb fogyasztók számára.
A fogyasztási szokások megváltozóban vannak, egyre egészségtudatosabbak lettek a vásárlók, akik egyre inkább kerülik a cukorban, fruktózban és más ízesítő- és más adalékanyagokban gazdag szénsavas üdítőket.
A nagy gyártók válasza erre, az hogy "természetesebb" édesítőszerekkel próbálkoznak az alacsony kalóriatartalom megtartása mellett, miközben igyekeznek hasonló ízhatást elérni, mint a cukorral készülő termékeiknél - írja a Magyar Hírlap. Az elmúlt évek egyik slágerterméke a sztívia vagy jázminpakóca.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.