November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
Holnap startol a IX. Coop Rally, melynek célja a magyar élelmiszer népszerűsítése. A napi fogyasztási cikkeket gyártó vállalatok és médiatámogatók versenyeznek és autóznak Nyugat-Magyarország különböző pontjait útba ejtve. A versenyen a Pénzcentrum is képviselteti magát.
A Coop Üzletlánc 2006 óta minden év szeptemberében megszervezi a Coop Rallyt, amelyhez üzleti partnerek, beszállítók és termelők csatlakoznak függetlenül attól, hogy magyar, hazai vagy hazai feldolgozású terméket gyártanak, illetve forgalmaznak. Az ezúttal szeptember 11. és 13. között lezajló esemény fővédnöke Fazekas Sándor földművelésügyi miniszter.
- mondta el Zsigó Róbert, a Földművelésügyi Minisztérium élelmiszerlánc-felügyeletért felelős államtitkára az eseményt bemutató sajtótájékoztatón. Egy efféle rendezvény azért fontos, hogy rávilágítson arra, hogy érdemes magyar terméket vásárolni és fogyasztani.
A versenyen képviselteti magát a Net Média Zrt. csapata is, így képviselve a Pénzcentrumot, a Portfoliot, illetve az Agrárszektor.hu-t.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.