November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
Folyamatban van az élelmiszertermékeket érintő védjegyrendszer felülvizsgálata, amelynek célja, hogy a vásárlók a jövőben kevesebb és egyértelműbb megkülönböztető jelöléssel találkozzanak - mondta a Magyar Nemzetnek Simon Attila, a vidékfejlesztési tárca jogi, igazgatási és agrárszakképzési ügyekért felelős helyettes államtitkára.
A lap keddi számában megjelent cikkben az államtitkár arról beszélt: a cél az, hogy a vásárlók könnyen el tudják dönteni, az a termék, amelyen egy-egy védjegy, jelölés szerepel, milyen minőségi kritériumoknak felel meg, és mennyiben tekinthető hazainak. Mint mondta, a tárca felismerte, hogy az elmúlt évtizedekben - bár a kezdeményezők jó szándéka nem megkérdőjelezhető - káosz uralkodott el e területen, és a védjegyrendszerben immár senki sem tud igazán eligazodni.
A koncepció szerint első körben jogi szinten rendeznék az egyes védjegyek egymáshoz fűződő viszonyát, s különösen a nemzeti szimbólumok használatának lehetőségét. Mindezt úgy, hogy a struktúra tetején a hungarikum védjegy fog állni. Ehhez viszonyítva alakulhatnak át, maradhatnak fenn vagy szűnhetnek meg a különböző jelölések. A tárca célja az is, hogy csökkenjen a jelenleg használt védjegyek száma, ezzel is segítve az eligazodást.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.