A Mattel áremelésre készül az amerikai piacon a Trump-féle vámok miatt, miközben a játékgyártó cég a kínai termelés csökkentését tervezi.
Jelentősen bővült a múlt évben a hazai e-kereskedelmi piac legnagyobb szereplőinek forgalma - írja a Világgazdaság.
Az Extreme Digital az első félévben Szlovéniában és Bulgáriában folytatja a terjeszkedést, de a külföldi megjelenés szerepel a Játéknet.hu távlati tervei között is.
Végleges adatok ugyan csak május környékén lesznek, de néhány nagy szereplő megjelenése - tavasszal a Tesco, az év végén pedig az eMAG -, és az online vásárlás növekvő népszerűsége nyomán akár a vártnál jóval nagyobbat is nőhetett a piac.
Míg 2012-ben 177 milliárd forint volt a kosaras rendszerben értékesítő webáruházak bevétele az eNET adatai szerint, addig a múlt évre már valamivel 200 milliárd forint feletti forgalommal számol a kutatócég.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


