November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
A kiskereskedelemre is hatással van a Sziget: a fesztiválozók évről-évre megrohanják a közeli nagyáruházakat - leginkább sört, üdítőt és chipset vásárolnak.
Az Auchan a Pénzcentrum.hu-t úgy tájékoztatta: óbudai áruházukban a fesztiválidőszak slágertermékei várhatóan a sörtartós horgászszékek, az üdítők, a röviditalok, a chipsek, a sátrak, a vízipisztolyok, és a mobiltelefonok lesznek. Ezekből a termékekből az átlagos heti forgalom többszörösét értékesíti az áruház.
A fesztivál bejáratához közeli hipermarket hosszú évek tapasztalatai alapján megismerte a fesztiválozók igényeit és reagált is azokra, évről évre alakítja szolgáltatásait és kínálatát, hogy a lehető legjobban ki tudja szolgálni a nem mindennapi igényeket. A termékkínálat mellett a szolgáltatásokat is bővítette az áruház, a munkatársakat is felkészítették a szigetelők fogadására.
Idén újdonság a szolgáltatások között, hogy a grillpulton több mint 50-féle meleg ételből és menüből (hamburgeres, pizzás, rántott és grill ételek, kolbászok és hurkák, valamint saláták) választhatnak a fesztiválozók, menüben már mindössze 300-800 forint közötti, kedvező áron. Az éhes fesztiválozókat 4 nyelven tájékoztatja az áruház a grillpult kínálatáról. Újdonság még, hogy a külföldiek tájékozódását idegen nyelvet beszélő munkatársak segítik az áruház bejáratánál és területén.
A táskákkal érkezők számára megnövelték az üzletsoron található szekrények számát, de azokra is gondolt az áruház vezetése, akik nem szeretnék letenni táskájukat: számukra fóliázót üzemeltet az áruház, hogy értékesebb tárgyaikat bevihessék magukkal az áruházba a lefóliázott táskákban. Az áruház a vásárlók kedvéért alakította ki a 4 órás ingyenes parkolási rendszert - így minden vásárlónak jut hely a vásárlás idejére a parkolóban, aki a fesztiválra érkezik.
Sokan egy bevásárlókocsinyi termékkel indulnak az áruházból a Szigetre, a külföldiek között népszerű, hogy nem otthonról cipelik, hanem az áruházban veszik meg a fesztiválon szükséges termékeket. A Szigeten egy hetet eltöltők számára széles törlőkendő-, kézfertőtlenítő-, illatszer- és törölközőkínálattal, eldobható műanyag evőeszközökkel, felhúzható zseblámpával, valamint ülőpárnákkal, horgász- és kempingszékekkel, sokféle sátorral és matraccal készül az áruház.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 173 855 forintot 20 éves futamidőre már 6,54 százalékos THM-el, havi 141 413 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a K&H Banknál 6,64% a THM, míg a CIB Banknál 6,68%; a MagNet Banknál 6,75%, a Raiffeisen Banknál 6,79%, az Erste Banknál pedig 6,89%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Sokan a fesztiválon viselt ruhákat (fürdőruha, fehérnemű és nyári ruha, rövidnadrág) is itt vásárolják meg. Az olcsó, 2-3 ezer forintos mobiltelefonok is népszerűek, így a saját készülékeiket otthon hagyva, egy fesztiváltelefonnal kommunikálnak egymással a Szigetre érkezők.
Akik csak egy-két napot töltenek a fesztiválon, jellemzően pékárut, felvágottat, üdítőt, italt, chipset, óvszert, vízipisztolyt, buburékfújót és homokozó vödröt vásárolnak. Az áruház kiemelt készlettel és megnövelt munkatársi létszámmal várja a fesztiválra érkezőket.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.