Néhány perccel tovább nőtt az internethasználat az utóbbi egy évben: míg tavaly egy átlagos, legalább hetente internetező 15-49 éves naponta 201 percet töltött internethasználattal, addig az idén már 207 percet - állapítja meg a GfK Hungária Digital Connected Consumer (DCC) 2012 felmérése - írja a Világgazdaság.
A különbség ugyan minimális, ám figyelemre méltó szerkezeti változások figyelhetők meg. Egyrészt nagymértékben csökken az asztali gépek szerepe a laptopokkal szemben. Míg az előbbi esetében 149 percről 122-re csökkent a napi használat, addig a laptopok részesedése 47 percről 71-re nőtt.
A mobil eszközökről történő internetezés a teljes internethasználat aránylag kis szeletét adja - 2011-ben 3, tavaly 14 percet tett ki -, ám jól érzékelhető a növekedés rendkívüli dinamikája, ami ezen eszközök további térnyerésének lehetőségét mutatja.
Az elemzés alá vett korosztályban még mindig nagy többségben vannak azok, akik csak PC-n vagy laptopon interneteznek. Ők teszik ki a válaszadók közel kétharmadát, ugyanakkor ma már minden 12. felhasználó a világhálón eltöltött idejének több mint egynegyedét mobil eszközök segítségével teszi.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


