Rögtön bejelentése után hatalmas nemzetközi botrányt kavart az Adidas legújabb cipője. A német sportipari óriás augusztusban megjelenő terméke ugyanis igazán félreérthető dizájnt mondhat magáénak.
A napokban tette közzé hivatalos Facebook-oldalán az Adidas egyik legújabb, augusztusban piacra kerülő cipőjét. A német sportszergyártó új terméke egy speciális kiegészítőt, egy műanyag láncot és egy lábpántot kapott. Az Adidas egyetlen mondatot fűzött hivatalosan az új termékhez, mely szerint a cipő annyira menő, hogy viselője egyszerűen hozzá akarja majd láncolni bokájához.

Természetesen a nemzetközi felháborodás nem maradt el: a kommentelők, bloggerek egyből a rabszolgák béklyóival hozta párhuzamba a narancsszínű láncokat. Több történész is felháborodását fejezte ki az ügyben.
Más vélemények arra emlékeztetnek, hogy az Adidas az 1980-as években egyik szimbóluma volt az amerikai nagyvárosokból elindult Hip-hop-kultúrának, ezért is nehéz megérteni, miért dobnak most piacra egy, az afroamerikaiakat igencsak sértő terméket.

A sportszergyártó egyelőre érdemben nem reagált a kritikákra.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Milliárdos biznisz a háttérben: a göngyölegtisztítás lehet a magyar beszállítók aduja
Pirint Tamást, a Logicon Invest ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Ez Magyarország egyik legkedvezőbb vállalati hitelterméke (x)
Már igényelhető a Nemzeti Bajnokok Hitelprogram akár 30 százalék vissza nem térítendő támogatással kombinált kamatmentes kölcsöne az MFB Pont Plusz hálózatban.


