Bár tavaly több csokinyulat és -tojást vettünk, mint az előző évben, egyelőre azonban bizonytalan az idei húsvét forgalma - írja a Nielsen piackutató elemzésére hivatkozva a Világgazdaság.
Mint azt az elemzésben írják, tavaly hét százalékkal haladta meg az egy évvel korábbi mennyiséget a húsvéti édességek forgalma, 2011-ben 850 tonna felett volt az eladott csokoládé tojások, nyulak, más édességek és ajándékcsomagok mennyisége.
A piackutató adataiból ugyanakkor az is kiderül: az előző időszakban évről évre csökkenő forgalmat regisztráltak, tavaly változott csak kedvezően a trend: 2011-ben 11 százalékkal nőtt, csaknem elérte a 3 milliárd forintot a húsvéti édességek és ajándékcsomagok kiskereskedelmi forgalma.
"A KSH adatai szerint 2011-ben a megvásárolt mennyiségeket tekintve nem csökkent a megelőző évhez képest a fogyasztás, így a tavalyi húsvét sem mutatott visszaesést. Az idei első félévre azonban nehéz prognosztizálni, mivel számos bizonytalansági tényező van, ilyen például a forint árfolyama" - nyilatkozta a napilapnak Vámos György . Az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára példaként említette: "Emiatt az idei első félév egészét tekintve kisebb mértékű zsugorodás is lehet.

Bárkinél lapulhat egy több tízezret érő játék-kincs: megőrülnek érte a gyűjtők, nagyon könnyű eladni
Egyre több felnőtt kezdett gyűjteni Hot Wheels vagy Matchbox kisautókat, ami új piacot nyitott a kereskedőknek is.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


