A budapestiek háromnegyede napi gyakorisággal kapcsolja be a rádióját, vagyis több mint 1,1 millió budapesti hallgat nap mint nap rádiót - derült ki a TNS Hoffmann januári budapesti rádiós közönségméréséből. A Pénzcentrum.hu együttműködésével készülő Befektető című magazinműsornak otthont adó InfoRádiót naponta átlagosan 110 ezren hallgatták.
A 15 évnél idősebb lakosság körében, 1406 fő megkérdezésével készült reprezentatív kutatás rávilágított arra is, hogy az országos adók mellett igen magas a fővárosi rádiók hallgatottsága is Budapesten, és a hirdetők érdeklődésére leginkább számot tartó 18-49 éves korcsoportban rendkívül népszerűek a budapesti körzeti rádióadók.
A zene mellett azonban az informálódás is fontos elem, hiszen a fővárosiak 34 százaléka hallgat napi szinten elsősorban szöveges és/vagy közösségi tartalmakat sugárzó rádiókat.
A friss adatok szerint laptársunkat, az InfoRádiót, a CEMP-csoport tagját januárban átlagosan 110 ezren hallgatták naponta Budapesten. Az InfoRádión (FM 95.8) hallható csütörtökönként 18.30-tól a Befektető című magazinműsor, amelynek együttműködő partnere a Pénzcentrum.hu.

Bárkinél lapulhat egy több tízezret érő játék-kincs: megőrülnek érte a gyűjtők, nagyon könnyű eladni
Egyre több felnőtt kezdett gyűjteni Hot Wheels vagy Matchbox kisautókat, ami új piacot nyitott a kereskedőknek is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


