16 °C Budapest

Mit keres a push-up melltartó és az ízesített sör a KSH termékkosarában?

Pénzcentrum
2012. január 26. 08:34

Több, a népegészségügyi termékadó által érintett élelmiszer, s számos egyéb termék is bekerült a KSH fogyasztói árszínvonal számításához használt idei kosarába - írja a Napi Gazdaság.

A hivatal bevette többek közt az ízesített söröket, a burgonyachipseket, és az alkoholos üdítők egy részét. A csaknem ezer elemből álló úgynevezett reprezentánslistára összesen 23 új cikk került fel, 12 terméket, illetve szolgáltatást pedig lehúztak a hivatal szakértői.

A változásokat részben a fogyasztási szokások átrendeződése, részben az uniós összehasonlíthatóság indokolja. Előbbire példa, hogy a péntek délutáni mozijegyet pedig a 3D-filmekre szóló belépők ütötték ki. És utóbbi az oka például annak, hogy az Eurostat javaslatára felvette a KSH a listára a push-up melltartót.

 

Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. május 22. csütörtök
Júlia, Rita
21. hét
EZT OLVASTAD MÁR?