Meglepő jótékonysági akcióban volt része az egyik Tesco áruház vásárlóinak Nagy-Britanniában. Egy férfi ugyanis titokban ötvenfontos ( mintegy 15 ezer forint) bankjegyeket dugdosott a látogatók kosarába. A "civil" Mikulás a pénzt egy borítékba tette, s mellé levelet is mellékelt. Bár az eset még karácsony előtt történt, de csak mostanra kélt nemzetközi híre.
"Nemrégiben szerencsém volt és elég sok pénzt nyertem - többet, mint amennyire nekem és családomnak szüksége van. Ezért úgy véltem, megosztom egy részét másokkal - a mellékelt 50 font az Öné. Remélem, hogy ez egy kis extra örömöt varázsol idei karácsonyába. Nem kell semmi mást tennie, csak elkölteni a pénzt, amely valódi, nincs az egészben semmi trükk, rejtettkamerás vicc. Egyszerűen legyen boldog karácsonya" - olvashatták a meglepődött megajándékozottak a levélben.
Legalább tucatnyian részesültek ajándékpénzben a devoni falu Tesco üzletében. Akadtak, akik azt hitték, hogy az akció a bolt reklámfogása, volt, aki csaknem a szemétbe dobta a borítékot, mert nem volt rajta semmi felirat. Egy idős pár hamisnak vélte a bankjegyet, elvitte a közeli pénzintézetbe, ahol valódinak minősítették és készséggel felváltották kisebb címletűekre.
A brit áruházlánc most a biztonsági kamerák felvételeinek visszanézése révén megpróbálja kideríteni a civilruhás "Mikulás" kilétét. Miután kiderült, hogy valóban csakis a jószívűség vezérelte az adományozót, a megajándékozottak mindegyike nagyon hálásan nyilatkozott jótettéről, és nem csupán a pénzt értékelték, hanem fontosnak mondták a jó emberek létezésébe vetett hitük erősödését - adta hírül a The Daily Telegraph című brit lap.

Itt a 2025-ös nagy fűnyíróteszt: ezek a legjobb akkus gépek most a piacon, meglepő nevek a toplistán
Az akkumulátoros fűnyírókra egyre gyakrabban esik a vásárlók választása. Nem túl nagy kertekhez ideális megoldás, ha csendesebb, könnyen manőverezhető típust keresünk.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.


