A GfK csoport tizenöt országra kiterjedő regionális távközlési felméréséből kiderül, hogy Magyarország mind a mobiltelefon-használat, mind az okostelefon-penetráció terén a mezőny második felében foglal helyet a közép-kelet-európai térségben.
A nemzetközi piackutató csoport 2011 nyarán 15 országban vizsgálta a mobiltelefonok és az okostelefonok használatára vonatkozó trendeket a 15 évnél idősebb lakosság körében.
A mintába bevont országokban összesen 353 millió 477 ezer tizenöt évnél idősebb lakos él, közülük 88 százalék rendelkezett saját finanszírozású, nem céges mobil-telefon előfizetéssel. Magyarország a 85,3 százalékos penetrációval a térségi átlagtól valamelyest elmarad és nagyjából Bosznia-Hercegovinával, Ukrajnával, Romániával és Kazahsztánnal áll egy szinten. A mobiltelefon-használatban az élbolyt Szlovénia, a balti országok és Csehország alkotja.
Magyaroszág valamivel jobban áll az okostelefont használók között. A térségben a mobiltelefon-használók 14,2 százaléka használ okostelefonokat, Magyarországon ez az arány alig marad el a 13 százaléktól, és ezzel az adattal a térség középmezőnyében van - közölte a GfK Hungária.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.