Az Egyetemisták és Főiskolások Országos Turisztikai Találkozója (EFOTT) egyik főszponzoraként a TakarékPont hálózat az idei évben a fesztivál hivatalos bankja.
Az 1976 óta működő rendezvény a legnagyobb hallgatói fesztivál Magyarországon, amelyhez csatlakozott támogatóként és együttműködő partnerként a fiatal banki ügyfelekre fókuszáló TakarékPont Hálózat - közölte Brezina Szabolcs, a TakarékBank ügyvezető igazgatója.
"Ezek alapján az elmúlt időszakban fejlesztéseink jelentős részét is a fiatalokat megszólító termékek és szolgáltatások tökéletesítésére fordítottuk, és ennek jegyében döntöttünk úgy, hogy a legnagyobb magyarországi hallgatói fesztivál együttműködő partnerei leszünk, amely színvonala és küldetése alapján is közel áll az általunk preferált értékekhez." - mondta el Brezina Szabolcs.
A TakarékPont hálózat az EFOTT teljes időtartama alatt képviselteti magát a fesztiválon, két helyszínen különféle programokkal (silent disco, mozi, koncertek, dumaszínház stb.), emellett két készpénzkiadó automatával, valamint az értékesítési helyekre, kereskedelemi egységekhez kihelyezett PayPass terminálokkal, amelyek lehetővé teszik, hogy a résztvevők a fesztivál egész területén fizethessenek TakarékPont PayPass kártyájukkal vagy karórájukkal. "Természetesen, akinek még nincs PayPass karórája de megtetszik neki, annak a helyszínen is lehetőséget biztosítunk az igénylésre, aki pedig már meglévő PayPass órájával vásárolja meg belépőjét, kedvezményt kap annak árából." - mondja Brezina Szabolcs.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.
-
Cassini Ötletverseny: egyedülálló lehetőség az innovátorok számára (x)
A Design Terminál már harmadszor vesz részt a CASSINI Ötletverseny megszervezésében.