Az Egyetemisták és Főiskolások Országos Turisztikai Találkozója (EFOTT) egyik főszponzoraként a TakarékPont hálózat az idei évben a fesztivál hivatalos bankja.
Az 1976 óta működő rendezvény a legnagyobb hallgatói fesztivál Magyarországon, amelyhez csatlakozott támogatóként és együttműködő partnerként a fiatal banki ügyfelekre fókuszáló TakarékPont Hálózat - közölte Brezina Szabolcs, a TakarékBank ügyvezető igazgatója.
"Ezek alapján az elmúlt időszakban fejlesztéseink jelentős részét is a fiatalokat megszólító termékek és szolgáltatások tökéletesítésére fordítottuk, és ennek jegyében döntöttünk úgy, hogy a legnagyobb magyarországi hallgatói fesztivál együttműködő partnerei leszünk, amely színvonala és küldetése alapján is közel áll az általunk preferált értékekhez." - mondta el Brezina Szabolcs.
A TakarékPont hálózat az EFOTT teljes időtartama alatt képviselteti magát a fesztiválon, két helyszínen különféle programokkal (silent disco, mozi, koncertek, dumaszínház stb.), emellett két készpénzkiadó automatával, valamint az értékesítési helyekre, kereskedelemi egységekhez kihelyezett PayPass terminálokkal, amelyek lehetővé teszik, hogy a résztvevők a fesztivál egész területén fizethessenek TakarékPont PayPass kártyájukkal vagy karórájukkal. "Természetesen, akinek még nincs PayPass karórája de megtetszik neki, annak a helyszínen is lehetőséget biztosítunk az igénylésre, aki pedig már meglévő PayPass órájával vásárolja meg belépőjét, kedvezményt kap annak árából." - mondja Brezina Szabolcs.

Bárkinél lapulhat egy több tízezret érő játék-kincs: megőrülnek érte a gyűjtők, nagyon könnyű eladni
Egyre több felnőtt kezdett gyűjteni Hot Wheels vagy Matchbox kisautókat, ami új piacot nyitott a kereskedőknek is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


