Kétféle tápszert hívott vissza a forgalomból a Numil Kft. pénteken, mert a termékekben az előírtnál magasabb mennyiségű vitamint és ásványi anyagot találtak a termékminták bevizsgálása során.
A gyártó cég a kizárólag gyógyszertári forgalomban előforduló Milupa Komfort 1, jövő év március tizenhatodikai és jövő év április huszonegyedikei lejáratú, illetve a Milupa Milumil HA1 ez év december huszonkilencedikei és jövő év február huszonnegyedikei lejáratú termékeinek visszahívását rendelte el. A termék elfogyasztása esetén szorulás, ritkább esetben hányás és hasmenés fordulhat elő.
A vitaminok és ásványi anyagok megemelkedett mennyiségének legvalószínűbb következménye a tápszer elutasítása, a megszokottól eltérő szín, íz és illat miatt. Bár a további széleskörű mintabevizsgálások során hasonló anomáliákat nem tapasztaltak, a Numil Kft. úgy döntött, hogy tekintettel a terméket fogyasztó gyermekekre, fokozott elővigyázatossággal kíván eljárni, ezért a tápszereket visszahívja.
A cég jelezte: a visszahívás kizárólag a fent említett lejárattal rendelkező két termékre vonatkozik. Tájékoztatásuk szerint a cég már felvette a kapcsolatot a termék forgalmazóival és tájékoztatták a hatóságokat is. A gyártó a termékeket visszaveszi és az árát megtéríti. Az érintettek a részletekkel kapcsolatban termékek csomagolásán is megtalálható 06 80 331-233-as zöldszámon érdeklődhetnek.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


