A tervek szerint a húsvéti ünnepek előtt, április 14-én nyitja meg kapuit Budapesten, a Blaha Lujza téren álló Europeum Bevásárlóközpont. Az ABLON Group fejlesztésében épülő ingatlan 70 százaléka bérlőre talált, és az épületegyüttesben nyitotta meg 2010 nyarán a Marriott szállodalánc első magyarországi Courtyard hoteljét is.
"A bevásárlóközpont funkció kialakításánál az épület elhelyezkedése önmagában meghatározó tényező volt, hiszen alapvetően a mindennapi vásárlásokra szeretnénk helyezni a hangsúlyt, és ennek megfelelően lettek kiválasztva a kulcsbérlők is: a Hennes&Mauritz, a Müller, valamint a Deichmann" - mondta Lovro Adrienn, az ABLON Group magyarországi ügyvezető igazgatója. "Mellettük folyamatos a szerződéskötés a kisebb alapterületű üzletek bérlőivel, illetve az üzletek belsőépítészeti munkálatai is elkezdődtek 2010 decemberében" - tette hozzá az ügyvezető igazgató.
A kilencmilliárd forintos épületegyüttes megvalósításánál fontos szempont volt a nagykörúti homlokzat megtartása és beillesztése a körutat meghatározó nagyvárosi képbe. A fejlesztő szándéka szerint az Europeum Bevásárlóközpont 6.000 négyzetméteres kiskereskedelmi területe a klasszikus, kényelmes áruházi vásárlást hozza vissza a belvárosba. A főleg ruházati cikkeket forgalmazó boltok kínálatának minősége a felső-középkategóriát célozza meg, a nagyobb bevásárlóközpontokban megszokott minőséget ötvözi a gyorsabb és hatékonyabb vásárlás lehetőségével. A divatáru boltokon kívül az üzletházban lesznek szolgáltató és vendéglátó egységek is.

A fejlesztő tervei között szerepel a Blaha Lujza tér felújítása is, amely a környék fejlődésének is új lendületet adhat. Az ingatlanfejlesztő szerint az átalakítás során a tér arculatának egységes újraformálására van szükség. Amennyiben a főváros is elfogadja az ABLON fejlesztési terveit, úgy a beruházás a fejlesztő saját forrásainak felhasználásával várhatóan a nyár folyamán valósulna meg.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


