A Nyugat-Európában már 15 éve működő klubkártyás hűségprogram Magyarországon idén augusztusban került bevezetésre. Hazánkban néhány hónap után több százezerre tehető a pontgyűjtő kártyával rendelkező vásárlók száma. Az első negyedéves ciklus lezárult, az áruházlánc elkezdte megküldeni a kedvezményre feljogosító vásárlási utalványokat, valamint a személyre szóló ajándékkuponokat.
"A hűségprogramhoz csatlakozott vásárlóinknak háromhavonta postázzuk a pontösszesítő kimutatásukat, melynek segítségével áttekinthetik az addig összegyűjtött pontjaik egyenlegét. A kimutatáshoz mellékeljük a vásárlási utalványokat és a személyre szólóan összeválogatott kedvezményes vásárlási kuponokat is. Áruházunk figyel arra, hogy az ajánlatok elnyerjék a vásárlók tetszését, így a kedvezménycsomagokat annak megfelelően állítjuk össze, hogy a vásárlónknak milyen termékek lehetnek érdekesek és fontosak" - fejtette ki Jegesi Viktor, a Tesco Marketing igazgatója.
Mint arról a korábban a Pénzcentrum.hu is beszámolt, nyugaton már bevett szokássá vált, hogy a multi figyeli az emberek vásárlási szokásait.
Az elektronikus vagy nyomtatott prospektusokat, reklámújságokat és egyéb akciós anyagokat az adott vásárló szokásaihoz igazítva készítik el és a direkt-marketing eszközök alkalmazásával továbbítják.
Ennek következtében a vásárló úgy érezheti, hogy pontosan azok a termékek akciósak az üzletben, amelyeket ő szokott vásárolni. Ez a rendszer Magyarországra is megérkezett.
Az üzletekben történt vásárlások után összegyűjtött pontokért vásárlási utalványt kapnak a hűségprogram résztvevői. Mivel 200 forintért jár egy pont, ez gyakorlatilag 0,5%-os kedvezménynek felel meg, ami összehasonlítva például a drogériák által kínált pontgyűjtő akciók révén elérhető (15-25%-os) kedvezményekkel, eléggé karcsúnak tűnik (bizonyára az árrés is eltérő).
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A Tesco azonban nem csak vásárlási utalványokat, hanem kedvezményes vásárlásra jogosító kuponokat is küld a vásárlóinak. A hat akciós kupont a vásárlási szokásaink szerint válogatják össze, ennek megfelelően, aki sok tejterméket vásárol, az olyan, aki sok rostos üdítőt, az olyan kupont kap. Sokak számára hátborzongató lehet, hogy már itt tartunk, a multi mindent tud rólunk, azt is, hogy mit vettünk tavaly nyáron.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.