A Nyugat-Európában már 15 éve működő klubkártyás hűségprogram Magyarországon idén augusztusban került bevezetésre. Hazánkban néhány hónap után több százezerre tehető a pontgyűjtő kártyával rendelkező vásárlók száma. Az első negyedéves ciklus lezárult, az áruházlánc elkezdte megküldeni a kedvezményre feljogosító vásárlási utalványokat, valamint a személyre szóló ajándékkuponokat.
"A hűségprogramhoz csatlakozott vásárlóinknak háromhavonta postázzuk a pontösszesítő kimutatásukat, melynek segítségével áttekinthetik az addig összegyűjtött pontjaik egyenlegét. A kimutatáshoz mellékeljük a vásárlási utalványokat és a személyre szólóan összeválogatott kedvezményes vásárlási kuponokat is. Áruházunk figyel arra, hogy az ajánlatok elnyerjék a vásárlók tetszését, így a kedvezménycsomagokat annak megfelelően állítjuk össze, hogy a vásárlónknak milyen termékek lehetnek érdekesek és fontosak" - fejtette ki Jegesi Viktor, a Tesco Marketing igazgatója.
Mint arról a korábban a Pénzcentrum.hu is beszámolt, nyugaton már bevett szokássá vált, hogy a multi figyeli az emberek vásárlási szokásait.
Az elektronikus vagy nyomtatott prospektusokat, reklámújságokat és egyéb akciós anyagokat az adott vásárló szokásaihoz igazítva készítik el és a direkt-marketing eszközök alkalmazásával továbbítják.
Ennek következtében a vásárló úgy érezheti, hogy pontosan azok a termékek akciósak az üzletben, amelyeket ő szokott vásárolni. Ez a rendszer Magyarországra is megérkezett.
Az üzletekben történt vásárlások után összegyűjtött pontokért vásárlási utalványt kapnak a hűségprogram résztvevői. Mivel 200 forintért jár egy pont, ez gyakorlatilag 0,5%-os kedvezménynek felel meg, ami összehasonlítva például a drogériák által kínált pontgyűjtő akciók révén elérhető (15-25%-os) kedvezményekkel, eléggé karcsúnak tűnik (bizonyára az árrés is eltérő).
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 899 074 forintot 20 éves futamidőre már 6,42 százalékos THM-el, havi 145 468 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,93% a THM, míg a MagNet Banknál 6,87%; az Erste Banknál 6,89%, a Raiffeisen Banknál 7,00%, a K&H Banknál pedig 7,28%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A Tesco azonban nem csak vásárlási utalványokat, hanem kedvezményes vásárlásra jogosító kuponokat is küld a vásárlóinak. A hat akciós kupont a vásárlási szokásaink szerint válogatják össze, ennek megfelelően, aki sok tejterméket vásárol, az olyan, aki sok rostos üdítőt, az olyan kupont kap. Sokak számára hátborzongató lehet, hogy már itt tartunk, a multi mindent tud rólunk, azt is, hogy mit vettünk tavaly nyáron.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


