Habár idén nem alakult jól a nyári fagylalt-és jégkrémszezon, a szuperprémium szegmens nem panaszkodhat - írja a Napi Gazdaság.
Ezeknél a termékeknél prémium minőségű természetes anyagokat használnak, és víz helyett tejet adnak hozzájuk. Az egyik legismertebb ilyen márka, a Häagen-Dazs a legtöbb hipermarketláncnál kapható (a többi jégkrémnél jelentősen magasabb áron), és egyelőre sikeresnek ítélik hazai bevezetését.
A lapnak Kobelrausch György, a HD Partner Kft. ügyvezetője elmondta: habár az Aréna Plazában található kávézójuk növekedési üteme nem éri el a tervezettet, de napirenden van egy belvárosi egység megnyitása is - ez várhatóan a Váci utcában vagy a Vörösmarty téren nyílik majd.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A jövő oktatásának legfontosabb kérdése: kiválthatja az AI a hagyományos tananyagot?
A Tudományos Diákköri Mozgalom már évtizedek óta szerves része a magyar felsőoktatásnak.
-
Megtakarításból befektetés: avagy hogyan válhatunk befektetővé akár havi 50 ezer forinttal is?
Nyitrai Győzőt, az MBH Befektetési Bank üzlet- és termékfejlesztésért felelős vezérigazgató-helyettesét kérdeztük.


