Leégette egy brit tinédzser hajának egy részét az a hamis hajvasaló, amely sokkal nagyobb hőfokra melegedett fel, mint az eredeti termék maximuma. A hamisítványnak sem a kialakítása, sem az ára nem utalt arra, hogy a termék esetleg nem eredeti.
Még szerencse, hogy csak néhány hajtincse és a frufrujának egy része égett meg és nem lett komolyabb égési sérülése annak a brit tinédzsernek, aki hamis hajvasalóval próbált frizurát készíteni magának. A hamisítvány, szemben az eredeti termék maximum 180-200 fokos felmelegedési hőmérsékletével, 285 Celsius-fokra melegedett fel, ami elegendő ahhoz, hogy megolvassza a hajszálakat, és akár súlyos égési sérüléseket okozzon - tájékoztat a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület.
A lány ajándékba kapta a hamis hajvasalót. A terméket online vásárolták, egy olyan weboldalról, amely hivatalos viszonteladóként hirdette magát. Mivel a GHD márkajelzéssel ellátott hamisítvány nem volt jelentősen olcsóbb az eredeti hajformázó eszközöknél, a vásárló úgy hitte, jó üzletet csinált. A fiatal lánynak akkor lett gyanús, hogy a külleme alapján eredetinek látszó eszközzel nincs minden rendben, amikor az használat közben füstölni kezdett. Az eredeti gyártó a dobozon található szériaszám alapján megállapította, hogy a hajformázó eszköz hamisítvány.
A leicestershire-i illetékes hatóságok az idei évben már több mint 40 darab, a GHD eszközökre hajazó hamis hajvasalót foglaltak le. A hamisítványok többségére jellemző volt, hogy a megengedhetőnél magasabb hőfokra melegedtek fel.
A hatóság és az eredeti gyártó is azt javasolja, hogy online vásárlás előtt az érdeklődők keressék fel a GHD honlapját, ahol a legális viszonteladók listája is megtalálható
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


