Pénzcentrum • 2010. augusztus 30. 15:02
Az idei nyár egyik slágerterméke a műrattan volt a Praktikernél, de a napernyők és a mobilklímák is szépen fogytak a barkácsáruházban.
2010 nyarának slágerterméke Magyarországon a műrattan termékek, nagyméretű és állítható napernyők, illetve a 2 kw-os mobilklímák voltak a Praktikernél -tájékoztatta lapunkat az áruházlánc.
A műrattan egy-két éve indult hódító útjára, mivel dekoratív és egyszerű a kezelése. Az óriási, állítóható napernyőket elsősorban a kertek, teraszok árnyékolá-sa miatt vásárolták, míg a 2 kw-os mobilklíma azért vált népszerűvé idehaza, mert installálása nem igényel plusz költséget, beszerelést.
A barkácslánc tapasztalatai szerint míg az utazásra, nagyobb beruházásra, megfontoltabban és kevesebbet költenek a vásárlók, addig néhány cserép virágra, egy csinosabb kaspóra, egy kerti garnitúrára általában jut. Jellemző az is, hogy a szűkösebb családi költségvetés miatt a magyarok több időt töltenek otthon, és a kerteket, teraszokat csinosítgatják. Hosszú évek tendenciája, hogy a vevők az elektromos fűnyíróktól el-mozdultak a robbanómotorosok irányába, idén visszarendeződni látszik, feltehetően a magas benzinárak miatt.
A több száz szezonális terméket érintő kiárusítás már július utolsó napján elkezdődött, fókuszában a kerti termékek, bútorok, illetve a klímák, ventilátorok és szolár lámpák állnak.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A Praktiker Magyarország a Vatera és a TeszVesz online aukciós portálokon kezdett értékesítésbe az év elején, azóta több mint kétezer terméket tudott értékesíteni a neten. A portálokon leginkább a szezonális termékek iránt nagy a kereslet, augusztus közepétől azonban az iskolakezdéshez kapcsolódó termékek is növelték a forgalmat. Egyre több egynapos, szuper áras akcióban van praktikeres termék, ezek iránt komoly kereslet mutatkozik.