Júniusban 16 ezerrel 11,866 millióra csökkent a három hazai mobiltelefon-szolgáltató teljes ügyfélszáma, ugyanakkor a forgalmazásban résztvevők, azaz az előfizetéssel rendelkezők és az utolsó három hónapban hívást indítók vagy fogadók száma az előző hónaphoz képest 15 ezerrel 10,804 millióra nőtt - jelentette be a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH).
A teljes ügyfélszám 12 hónap alatt 23,8 ezerrel, ezen belül az idei év első félévében 15,7 ezerrel csökkent. Az NHH gyorsjelentése szerint 2010 júniusában a hívásfogadásra alkalmas kártyák száma alapján 100 főre 118,6 SIM-kártya jutott. Májusban ez az érték 118,7 volt, egy évvel korábban, 118,64-en, 2009 végén pedig 117,70-en állt.
2010. június végére a teljes ügyfélszám alapján számolva a T-Mobile részesedése a májusi 43,13 százalékról 43,24 százalékra emelkedett, míg a Telenoré 34,94 százalékról 34,85 százalékra, valamint a Vodafoné 21,93 százalékról 21,90 százalékra csökkent. Az elmúlt 12 hónap során a T-Mobile részesedése ebben az összevetésben 0,97 százalékponttal csökkent, míg a Telenoré 0,12 százalékponttal, a Vodafoné pedig 0,84 százalékponttal nőtt.
A forgalmazásban résztvevő ügyfelek száma a júniusi 15 ezres növekedés ellenére az elmúlt 12 hónap alatt 157,8 ezerrel, ezen belül 2010 első félévében közel 127 ezerrel csökkent.
Az év hatodik hónapjában a forgalmat generáló ügyfelek száma alapján a Vodafone piaci része a májusi 22,48 százalékról 22,43 százalékra, a Telenoré 32,90 százalékról 32,89 százalékra esett vissza, míg a T-Mobile 44,62 százalékról 44,68 százalékra növelte piaci részesedését.
Éves összevetésben a Telenor piaci része a forgalmazásban résztvevő ügyfelek száma alapján 0,70 százalékponttal csökkent, míg a Vodafoné 0,55 százalékponttal, a T-Mobilé pedig 0,15 százalékponttal nőtt.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
2010 első félévében folytatódott az előfizetéses kártyák arányának növekedése, illetve a feltöltőkártyák részesedésének a csökkenése. Június végén a teljes ügyfélszám 55,5 százaléka használt feltöltőkártyát, míg három hónappal korábban ez az arány 56,2 százalékos, egy évvel korábban pedig 59,2 százalékos volt. Az úgynevezett pre-paid kártyák részesedése 2003 első negyedévében volt a legmagasabb, akkor ennek az aránya a teljes ügyfélszámon belül 78,82 százalékos volt.
A három mobilszolgáltató ügyfelei júniusban 5 ezer 349, 2010 első félévében pedig összesen 28 ezer 549 számot hordoztak. A Nemzeti Hírközlési Hatóság adatai szerint a 2004. május 1. óta igénybe vehető számhordozás eddig összesen 337 ezer 782 mobilszámot érintett.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


