A vb egyelőre minden kereskedelmi lánc működésére hatással van, minden akciót és forgalomösztönző marketinget erre építenek fel -írja a Napi Gazdaság.
A CBA üzleteiben például sörből 30-40 százalékkal emelkedett a forgalom az előző hónapok átlagához képest. Ásványvízből a meleg alatt háromszor annyit vittek, mint korábban. A snackek forgalma 15-20 százalékkal erősödött.
A Media Markt is elégedett a vb-hez köthető forgalommal. A televízióvásárlók továbbra is tudatosak, a sportesemény előtti és alatti akciós lehetőségeket alaposan megvizsgálják.
A valódi nyári szezon csak a vb után indul. Ám kérdés, mennyire lesz jó idő, hiszen a nyári szezonban az iparcikkeknél a kerti garnitúrák, grillezéssel kapcsolatos termékek, az élelmiszernél pedig a húsok, ásványvizek és üdítőitalok, illetve sör és bor forgalma ugrik meg, az impulzív jégkrém mellett.

Kivételes akciót robbant a Lidl a héten: ilyen leárazás nem sokszor van, indulhat a roham a boltokba
Beütött a kánikula, az Aldi után most a Lidl akcióz le hűsítő berendezések.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


