A szupermarketek felé nyitnak a legnagyobb sportruházati márkák. Míg korábban esetleg csak a kifutó kollekciókat, vagy a B-kategóriás termékeket forgalmazták ilyen helyeken, ma már a legújabb sportruházati trendek is helyet kapnak az öblítők és a konzervek között.
Neil Saunders, a brit Verdict Research piackutató cég szakértője szerint a vezető sportmárkák manapság már egyszerűen nem engedhetik meg maguknak, hogy figyelmen kívül hagyják azokat a kereskedelmi "útvonalakat", amelyeken keresztül a fogyasztók 72%-át el tudják érni (ez a szám Nagy-Britanniára érvényes, de az EU-országokban is hasonló arányokat találunk).
Így tehát ha tetszik, ha nem, a neves sportruházati gyártóknak is legújabb kollekcióikkal kell megjelenniük a szupermarketek polcain. A szigetországban a Tesco már olyan márkákat is forgalmaz, mint az Admiral, a Diadora, a Gola és a Head, a Sainsbury üzletlánc pedig a Speedo-val várja a vásárlókat.
Érdekes ugyanakkor, hogy a legnagyobb sportszergyártók, a Nike és az Adidas továbbra is elhatárolódnak attól, hogy legújabb kollekcióik megjelenjenek az élelmiszert, vegyiárut is forgalmazó boltokban. Azzal érvelnek, hogy prémium termékeikhez magas szintű kiszolgálás jár, amit csak a szaküzletekben kapnak meg a vásárlók. Szakértők szerint azonban kérdés, hogy meddig tudják magukat távol tartani azoktól a komoly vásárlóerőt jelentő rétegektől, akik mindennapi bevásárlásaik során szeretnék megvenni sportcipőjüket, vagy pólójukat.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.