Nem lehet eléggé félni az apróbetűs részektől: egy brit játékbolt felhasználói szerződésének elfogadásával ezrek mondtak le lelkükről.
Egy áprilisi tréfának indult akcióval a Gamestation nevű brit játékbolt 7500 játékos lelkét szerezte meg néhány nap alatt. A bolt felhasználói szerződésébe viccből betettek egy passzust, ami szerint minden egyes vásárló lemond az örökkévaló lelkéről, és az a bolt tulajdona lesz az idők végezetéig.
A szerződésben kivételek is szerepeltek: ha a. A vásárló nem hisz az örökkévaló lélekben, b. Már eladta azt másnak, vagy c. Ha nem szeretné, hogy a bolté legyen a lelke.
Ez utóbbi esetben még egy ötfontos (1500 forint) ajándékutalványt is kapott, jutalmul, hogy egyáltalán elolvasta a szerződést, észrevette a tréfának szánt passzust, és bejelölte a megfelelő rubrikát. A szerződés fogyasztóvédelmi aggályaok megelőzése érdekében tartalmazott egy olyan passzust is, mely szerint öt munkanapon belül bárki visszakaphatta a lelkét, ha visszakérte azt a bolttól.
A Gamestation felmérése szerint a vásárlók 88 százaléka mondott le a lelkéről, vagyis ennyien nem olvasták el a szerződést.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Forrás: iddqd.blog.hu/Fox News
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


