10,5 milliárd SuperShop-pont: rákaptak a vásárlók

Orosz Márton2010. február 19. 09:52

Az elmúlt időszak különösen nagy sikereket hozott a SuperShop törzsvásárlói kártya számára. A kártyabirtokosok  száma 1,8 millió, a tervek szerint hamarosan a 2 milliót is elérik -hangzott el a SuperShop mai sajtótájékoztatóján.

Szabó Szergej, a SuperShop Kft. vezérigazgatója elmondta: a legnagyobb ügyfél továbbra is a SPAR áruházlánc maradt, de például a Burger Kingben is egyre gyakrabban veszik elő a felhasználók kártyájukat. A program 10 éves fennálása óta 10,5 milliárd pontot bocsátottak ki, ez pedig egy rendkívül hatékony vásárlásgeneráló folyamatot jelent.

2009-ben félmillió új kártyaigénylést regisztráltak: jelentős lépés volt az ideiglenes kártya bevezetése, így az első vásárlástól kezdve gyűjthetőek a pontok. Bevezették a "brandelt" kártyákat, így tetszés szerint választható partnerlogó a kártyára. Hatékony a társkártya-rendszer is, ami a családon belüli pontösszegzést segíti.

Ebben az évben a tervek szerint több kicsi, és 1-2 nagyobb piaci szereplővel is partneri szövetséget köt a pontgyűjtő-hálózat, konkrét részleteket azonban a menedzsment még nem árult el. Hamarosan lehetséges lesz SuperShop ponttal online is fizetni, ennek jelenleg is folyik a tesztelése. Külföldi terjeszkedésben egyelőre még nem gondolkozik a kibocsátó.

Az egyik legdinamikusabban fejlődő partner a Burger King: a gyorsétteremláncnál a SuperShop kártya hálózati bevezetését komoly technikai, informatikai fejlesztés előzte meg. A Burger King vásárlói már több mint 1 millió SuperShop pontot gyűjtöttek.

Címkék: