Ugyan a magas inflációs környezetben nő a fogyasztói tudatosság, továbbra is meghatározóak az impulzusok a kelet-közép európai fogyasztók vásárlási szokásaiban.
Komoly árengedményekkel és nagy perzsaszőnyeg-választékkal csábítja immár egy hónapja egy XI. Kerületi ideiglenes árusító helyre a vásárlókat egy bizonytalan hátterű vállalkozás -írja a Napi Gazdaság.
A Bayerische Verwertungs Gesellschaft állítólag egy német takarékpénztár megbízásából értékesíti mélyen ár alatt a "biztosítéki tulajdonként átruházott" darabokat. A Napi szerint ezek azonban egyáltalán nem alacsony árak, sőt, a piaci ár háromszorosára rúgnak.
A Budafoki úti raktárban állítólag 3500 darabos készletet halmoztak fel, de hogy pontosan mennyit adtak el az elmúlt hetekben és mennyit hoznak még Budapestre, arra nem adtak választ a lapnak a német ajkú, de vélhetően nem német árusok. Sőt, a kiárusítást végző cég képviselői a Napi Gazdaság tudósítóját erőszakkal eltávolították a kiárusítás helyszínéről.
A XI. kerületi polgármesteri hivatalban a kiárusítás bejelentésének - így a kérelmező cégnek és hátterének - nem volt nyoma. Az Országos Kereskedelmi Szövetség arra figyelmeztet, hogy a tevékenységhez adószámot és az áru eredetének igazolását is mellékelni kellett volna.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


