Svájci számlán landolt az átvert ügyfelek pénze: fejlemények PPO ügyben!

Pénzcentrum2010. január 13. 16:05

Az ügyfelei bankszámláját tájékoztatás nélkül megterhelő, elektronikus szolgáltatásokat nyújtó PPO-ról kiderült, svájci bankszámlára utalta a becslések szerint száz millió forintot is meghaladó összeget. Kérdés, hogy visszakaphatják-e pénzüket az átvert ügyfelek.

Az Index által megkérdezett szakértők szerint csak jogsértés esetén kérhetik vissza a pénzüket a PPO ügyfelei, ehhez azonban meg kell állapítani a jogsértés tényét. Az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület szerint nem volt etikus a PPO viselkedése, nem lehetett volna automatikusan meghosszabbítani az előfizetést és értesíteni kellett volna a fogyasztókat a szerződési feltételek változásáról.

Az ügy további fejleményeinek olvasásához kattintson ide.

Címkék: