Már december 24-én este megkezdődhet a brit online áruházakban a termékek karácsony utáni leértékelése, hogy egyet se veszítsenek el az áruházak az ünnepek utáni akciókat kereső vásárlókból.
Késhegyig menő harcra lehet számítani az interneten azokért a vásárlókért, akiknek még maradt egy kis pénze karácsony után. Sok kiskereskedő már karácsony este megkezdi az akciókat a neten, december 26-a, szombat pedig az év egyik legnagyobb forgalmú napjának számíthat a valódi áruházakban, mivel Nagy-Britanniában aznap már nyitva lesznek a boltok. Egyes becslések szerint a szombati kiskereskedelmi forgalom elérheti a 100 millió fontot, vagyis, a 31 milliárd forintot a szigetországban.
A korábbi évek számadatai figyelembe véve több mint négymilió főre számítanak, akik már december 25-én felcsatlakoznak az internetre kifejezetten azzal a szándékkal, hogy vegyenek maguknak valamit. Ez nagyjából megfelel az anglikán, katolikus, metodista vagy bármely egyéb misét látogató emberek számának. A Halfords áruház közleménye szerint tavaly karácsony napja az év harmadik legnagyobb forgalmát hozta az interneten.
Bár az egyházak vezetői teljes egyetértésben ítélték el, amiért a brit lakosság egy napot nem tud eltölteni vásárlás nélkül, a "józan ész" szava idén úgy látszik, erősebbnek bizonyul. A szigetországban ugyanis január elsejétől 17,5 százalékra emelkedik az áfa az eddigi 15 százalékról, emiatt sokan előrehozzák a nagy értékű vásárlásaikat és nem várják meg a hagyományos január végi leértékeléseket.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


