Pénzcentrum • 2009. december 17. 16:58
Elindult a Tesco és a Vélemény.com internetes portál együttműködése, amelynek keretében több mint 1 500 Tesco Színes terméket töltöttek fel az oldalra, amelyek mindegyike szabadon véleményezhető, a vélemények pedig mindenki számára hozzáférhetőek.
Amint az együttműködés bejelentésekor kiadott közlemény fogalmaz, Tesco számára egyre fontosabb, hogy az árverseny mellett a termékek minősége folyamatosan javuljon, s ehhez elengedhetetlen, hogy termékei értékelésébe aktívan és széles körben bevonja vásárlóit. Ezért is indította el az áruházlánc a Vélemény.com általános vélemény és teszt portállal való együttműködését, amelynek keretében több mint 1 500 Tesco Színes terméket töltöttek fel az oldalra, amelyekről így a felhasználók, vásárlók anélkül mondhatják el véleményüket, hogy azt bármilyen szigorú vállalati szabályozás moderálná.
Az együttműködéssel a Tesco nem titkolt célja, hogy a Vélemény.com portálon hozzáférhető vásárlói véleményeket figyelembe véve alakítsa ki, bővítse a továbbiakban a Tesco Színes termékek palettáját, garantálva a jó minőséget a megszokottnál jóval alacsonyabb áron.