Olcsóbbak lehetnek a luxusmárkák

Pénzcentrum2009. szeptember 24. 08:32

A luxusmárkákat gyártó és forgalmazó cégeknek is csökkenteniük kell áraikat, ha életben akarnak maradni - mondta Albert Eickhoff, a német divat egyik meghatározó alakja - írja a Napi Gazdaság.

A német divat doyenjének tanácsa a francia és az olasz divatdiktátorokra vonatkozik, elsősorban arra való tekintettel, hogy az olyan tömegtermelők, mint a Zara, milyen gyorsan képesek modelljeikkel követni a divat változásait.

Az egyre gyorsabban változó trendek mellett sok vásárló, főleg a nők, nem hajlandó méregdrágán megvenni olyan ruhákat, amelyeket csak hetekig viselhetnek, mert máris kimennek a divatból.

Németországban az új őszi-téli kollekció egy tipikus női ruhája az LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SA üzletében 2900 euró, a Prada Holdingnál 2550. A hasonló ruhák a Zaránál 80, a H&M-nél 40 eurónál olcsóbban kaphatók.

Címkék: