Átverés a Burger Kingben: mitől csorgott a vevők nyála?
Pénzcentrum • 2009. szeptember 23. 04:30
Az élelmiszerek reklámozására egy teljesen új iparág épült, mesterszakácsok helyett ma már food-stylist-ok készítik elő az ételeket a reklámfotózásokra. A szakma kulisszatitkait jól ismerők szerint a képeken látható mintadarabokat nem tanácsos elfogyasztani, mivel azok számos emberi fogyasztásra alkalmatlan anyagot tartalmaznak.
A Burger King által kínált Whopper szendvics sem éppen úgy néz ki a valóságban, mint a reklámokban. Az ínycsiklandó falatok láttán a rutinosabbak fejében megfordulhat az a közhely, hogy ez túl szép, hogy igaz legyen.
Őket igazolja a második fotó, amely a termékről a gyorsétteremben történt tálalást követően készült. Az interneten számos példát találunk hasonló esetekre, legyen szó gyorséttermekben kapható termékekről, előre csomagolt ételekről, konzerv formájában árusított ennivalókról.
A vásárlók a képek láttán a kosarukba helyezik a termékeket és csak otthon döbbennek rá, hogy az élelmiszer nem is olyan a valóságban, mint amilyennek a képen mutatkozik.
Címkék: