Számos kritika érte a legnagyobb brit áruházláncot, amikor elkezdték alkalmazni az RFID-technológiát (radio-frequency identification) bizonyos termékek esetében. A miniatűr nyomkövető a vásárlók szerint személyiségi jogokat sért, most azonban egy új alkalmazást fejlesztenek, mely könnyen a vásárlók szolgálatába állíthatja a sokat vitatott technológiát.
Az Apple és a Tesco közösen fejleszt egy olyan iphone alkalmazást melynek segítségével a vásárlók könnyen irányíthatják a vásárlásaikat, így nem kell majd egy-egy termékért feleslegesen bolyongani az áruházakban. A termékek azonosítóit be lehet majd programozni a készülékbe, de egyedi keresést is kezdeményezhetnek a felhasználók.
Az irányított vásárlás során rengeteg időt takaríthatnak majd meg a vevők, ugyanakkor a termékekbe rejtett mini nyomkövető sokak szerint aggodalmakra ad okot. Az áruház így az RFID cimkék teljesítményétől függően azonosítani tudja és nyomon követheti a vevők vásárlói szokásait, innen már csak egy lépés a személyre szóló akciós újság, vagy e-mailben küldött ajánlat.
A szoftver kategóriánként tárolja majd az egyes termékek adatait, a megvenni kívánt áru azonosítását követően a készülék elvezeti a vásárlót az árucikkhez. A fejlesztések ezzel még nem érnek véget, az automatikus azonosítás csak az első lépés az RFID adta lehetőségek kiaknázása során.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.