Folytatjuk IKEA-reklámokat bemutató sorozatunkat. Az előző rész siker után most ismét 3 igazán pikáns film következik, hangsúlyozottan 18 év felettieknek!
Mint arról már sorozatunk előző részében beszámoltunk, gyakran előfordul, hogy a legnagyobb multinacionális cégek is úgynevezett gerillakampányba kezdenek.
Előző cikkünk:Pikáns IKEA-reklámok: csak felnőtteknek!
"Csinálj rendet!"
Egyre gyakrabban találkozhatunk -főleg az interneten- olyan reklámfilmekkel, amelyek könnyen lehet, hogy nem férnének be a klasszikus -főleg televíziós- reklámblokkokba. Az ilyen reklámok szándékosan provokatívak, sőt, sokakban visszatetszést is kelthetnek, ugyanakkor mindenképp hatásosak, és jobban megmaradnak a fogyasztók emlékezetében, mint egy klasszikus hirdetés.
"Sajnálod az eltörött bocis tejkiöntőt? Ne legyél hülye! Az ilyen giccses cuccokat mindig egyszerűen kicserélheted az IKEA sokkal jobb termékeire!" -hangzik a kerékpáros férfi javaslata a reklám végén.
A világháló az ilyen IKEA-reklámok gazdag tárházát jelenti. Azt nem tudni, vajon a svéd áruházlánc maga készíttette-e a kisfilmeket, de az jól látszik belőle, hogy az IKEA valóban a mindennapok részévé vált.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 899 074 forintot 20 éves futamidőre már 6,42 százalékos THM-el, havi 145 468 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,93% a THM, míg a MagNet Banknál 6,87%; az Erste Banknál 6,89%, a Raiffeisen Banknál 7,00%, a K&H Banknál pedig 7,28%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
"Szükséged van egy új ágyra?"
További érdekes hírek címlapunkon! Kattints!

Bárkinél lapulhat egy több tízezret érő játék-kincs: megőrülnek érte a gyűjtők, nagyon könnyű eladni
Egyre több felnőtt kezdett gyűjteni Hot Wheels vagy Matchbox kisautókat, ami új piacot nyitott a kereskedőknek is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


